Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze sieraden en doen logischerwijze ons best om deze in kosmische staat aan je te leveren.

Al onze sieraden worden met de hand gemaakt. Daarnaast laten wij een (steekproefgewijze) kwaliteitsinspectie doen door een onafhankelijk bedrijf om de kwaliteit van onze sieraden naar een nog hoger niveau te brengen.

Ondanks alle zorg en toewijding blijven sieraden fijne, delicate producten. Het kan dus altijd voorkomen dat er toch iets kapot is, of kapot gaat tijdens het transport. Omdat wij 100% staan voor onze kosmische producten geven wij een garantie van 1 jaar.  

Scan de bijgeleverde QR-code

Bij elk sieraad zit een kaartje met verzorgingsinstructies en een QR-code waarmee je je garantie makkelijk kunt verzilveren.

Neem contact met ons op

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je contact op te nemen met ons. Je mag altijd met ons contact opnemen, ook al heb je het product al langer in bezit. Op deze manier kunnen wij altijd zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging. 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je daarom aan om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@semyco.nlOf via een andere contactmethode

Bij Semyco draait het namelijk altijd om tevreden en blije klanten. Wij zullen daarom altijd met een passende oplossing komen die jou weer blij maakt!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.